Приклад оформлення
УДК 811.161.2:81'42
Ольга ПЛЯСУН
доктор філософії (філологія), асистент кафедри стилістики та мовної комунікації, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, вул. Володимирська, 60, м. Київ, Україна, 01033
ORCID: 0000-0003-2674-5361
o.pliasun@ukr.net
Бібліографічний опис статті: Плясун, О. (2021). Імідж-білдинг України: лінгвістичний аспект. Folia Philologica, 1, 56–62, doi:
ІМІДЖ-БІЛДИНГ УКРАЇНИ: ЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ
У статті розглядається … анотація має бути великою (мінімум 1800 знаків)
Ключові слова: лінгвістична іміджелогія, імідж-білдинг України, іміджевий текст, іміджеформувальні маркери, Євро-2020, Олімпійські ігри-2021.
Olga PLIASUN
PhD in Philology, Assistant at the Department of Stylistics and Language Communication, Taras Shevchenko National University of Kyiv, Volodymyrska str., 60, Kyiv, Ukraine, 01033
ORCID: 0000-0003-2674-5361
o.pliasun@ukr.net
To cite this article: Pliasun, O. (2021). Imidzh-bildynh Ukrainy: linhvistychnyi aspekt [Image-building of Ukraine: linguistic aspect]. Folia Philologica, 1, 56–62, doi:
IMAGE-BUILDING OF UKRAINE: LINGUISTIC ASPECT
The article is considered …. анотація має бути великою (мінімум 1800 знаків)
Key words: linguistic imageology, image-building of Ukraine, image text, image-forming markers, Euro-2020, Olympic Games-2021.
Текст статті (Основна частина статті повинна містити такі структурні елементи: - актуальність проблеми; - аналіз останніх досліджень і публікацій (не дозволяється тільки перелік прізвищ); - визначення мети дослідження; - виклад основного матеріалу дослідження; - висновки і перспективи подальших досліджень.).
ВАЖЛИВО: посилання на літературу подаються в тексті тільки в круглих дужках, наприклад: … (Білецька, 2014, с. 20).
ЛІТЕРАТУРА:
- Біловодська О.А. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. Київ : Знання, 2011. 495 с.
- Ілляшенко С.М. Аналіз ринкових можливостей і потенціалу інноваційного розвитку організації на базі екологічних інновацій. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 3. С. 229–241.
REFERENCES:
(оформити згідно з вимогами APA Style Reference Citations)
- Bilovodska, O.A. (2011). Marketynhova polityka rozpodilu [Marketing distribution policy]. Kyiv: Znannia [in Ukrainian].
- Illiashenko, S.M. (2012). Analiz rynkovyh mozhlyvostei i potencialu innovaciinoho rozvytku orhanizacii na bazi ekolohichnykh innovatsii [Analysis of market opportunities and organization potential of innovative development on basis of ecological innovation]. Marketynh i menedzhment innovatsii – Marketing and Management of Innovations, 3, 229–241 [in Ukrainian].